FAQ

Aké spôsoby platby príjmate?

Platby Pay-Pal, prevod na účet a najčastejšie od Slovenskej pošty, a teda keď zaplatíte pri prevzatí vašeho balíčku na dobierku. Platbu kartou vopred na Náš účet.(info nižšie). Alebo priamo v našom medzisklade na Murgašovej č.2 v Nitre.

Môžem využiť pay-pal?

Áno, máme k dispozícii Náš paypal účet.

Môžem si objednať po telefóne?

Bohužiaľ nie. Náš telefón je určený pre služby zákazníkom.

Posielate aj do zahraničia?

Áno posielame, každú objednávu posielame podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty.

Vzhľadom na rôznorodosť zákazníkov, pri objednávke zo zahraničia vyžadujeme platbu vopred na účet. (uvedený v kontakte).

Pre Českú Republiku prosím kontaktujte nášho obchodného partnera, ktorý má výhradné zastúpenie v ČR http://www.musclemaker.cz/ .

Vyjde Vás to lacnejšie a hlavne rýchlejšie

Kam mám poslať peniaze?

Pri objednávke zo zahraničia, prosím posielajte peniaze sem:

Bc.Tomáš Kahan

IBAN: SK3509000000000235070046

BIC:   GIBASKBX

Účel: číslo objednávky

Prosím majte na vedomí, že pri  platbe zo zahraničia platíte všetky platobné poplatky  Vy.

Akú veľkosť si mám kúpiť?

Prečítajte si prosím veľkostnú tabuľku v spodnej časi stránky, pre Vašu približnú predstavu o rozmeroch oblečenia. 

Čo ak chcem moju objednávku vymeniť ?

Majte prosím na pamäti, že Váš tovar musí byť v 100% stave. 

Ak som zverejnil môj email, budem dostávať spam?

Nie, Vážime si súkromie našich zákazníkov. Budeme Vás kontaktovať výhradne našim zákazníckym mailom v prípade mimoriadnych akcií.

Ako by som sa mal starať o svoje oblečenie?

Vzhľadom na povahu materiálu a jeho zloženie, odporúčame prať a žehliť otočené naruby. Prací cyklus nastaviť na mierne, a pri teplote 40°C. Žehliť iba obrátene naruby, a nikdy nie po potlačenej oblasti.

Ako môžem kontakovať Musclemaker Streetwear ?

Pondelok až Piatok v dobe od 10:oo do 18:oo na tel. č. +421 902 157 966

V Nitre na Murgašovej 2, prvé poschodie (náš medzisklad) 

Prípadne emailom na info@musclemaker.sk

Ako posielate objednávky?

Objednávky posielam prostredníctvom kuriéra UPS, alebo Slovenskou poštou.

Za ako dlho mi príde moja objednávka?

Závisí od toho či je tovar na sklade. Ak je na sklade tak zvyčajne do 3-4 pracovných dní. Ak nieje skladom tak do 7mich  pracovných dní. V prípade neakej mimoriadnej situácie Vás budeme informovať buď telefonicky alebo emailom.

Čo ak je položka na sklade?

Tak bude vyexpandovaná v čo najkratšom termíne. Bohužiaľ sa môže stať, že položka je síce na sklade, ale v daný deň sa práve minula. V takom prípade Vás budeme informovať.

Je možnost predobjednávky?

Áno, v prípade, že sa tovar momentálne nenachádza na sklade, dá sa predobjednať, a akonáhle ho budeme mať na sklade Vás budeme informovať.

 

 

 

V tejto kategórii nie sú žiadne produkty.